Levering til ombud kun 99,00 kr.
Bytte og Retur - Slik gjør du

Generelt

Du har 90 dagers full returrett fra dagen du mottar pakken.

Det er ditt eget ansvar å informere oss om at du har sendt tilbake bestillingen. Alle returpakker sendes til eksternt lager i Norge og ikke direkte til Justcool i Danmark.

 

Slik gjør du det

1. I pakken din er det vedlagt en returlabel. Benytter du deg av denne labelen trekker vi fra 149 kr. av beløpet du skulle ha fått refundert. Du kan gjerne sende pakken tilbake selv om det er billigere for deg.

Send til:
Justcool.no
C/O Responsservice
Industriveien 9
4879 Grimstad

2. Ta kontakt med kundeservice@justcool.no når du returnerer pakken og fortell oss hva du sender tilbake til oss.

Det er ditt eget ansvar å informere oss om at du har sendt tilbake bestillingen. Alle returpakker sendes til eksternt lager i Norge og ikke direkte til Justcool i Danmark.

3. Du kan levere pakken til Posten eller Bring. Finn utleveringsstedet på: www.posten.no/kart

Tilbakebetaling innen 5 virkedager
Alle returvarer tilbakebetales innen 5 virkedager etter vi mottar varen til vårt lager. Beløpet tilbakebetales til det betalingsmiddelet som ble benyttet ved bestilling.

Uavhentede pakker

Dersom en ordre ikke hentes innen fristen og deretter sendes tilbake til Justcool, forbeholder vi oss retten til å motregne kostnaden for returfrakten/tollkostnaden i totalprisen.

Varens stand, når du sender den retur

Du er kun ansvarlig for eventuell forringelse av varens verdi, som skyldes annen håndtering enn hva som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og måten den fungerer på.

Du kan med andre ord prøve varen, som du ville prøvd den i en fysisk butikk, men du kan ikke bruke den ordentlig.

Hvis varen er prøvd mer enn det som er beskrevet over, vil det betraktes som brukt. Dette betyr at hvis du angrer på kjøpet, og returnerer det, så får du kun en mindre del eller ingenting tilbake av kjøpsbekløpet, avhenig av varens handelsmessige verdi.

Vi anbefaler at du sender varen i retur i samme pakning som du mottar den i. Hvis varens orginale emballasjen mangler, kan det føre til en verdiforstyrrelse av varen. Det samme gjelder hvis du bruker varens orginale emballasje som ytre emballasje og setter på tape, returetikett eller lignende direkte på varens orginale emballasje.

 

Følgene varer kan ikke returneres:

- Varer som er produsert etter ønskede spesifikasjoner fra kunden eller har et tydlig personlig preg.
- Varer som av helsemessige eller hygieniske årsaker er forseglet, hvor forseglingen er brutt etter levering.
- Sliping av isskøyter (Skøyter refunderes, men ikke slipingen).